REKLAMACJE I ZWROTY

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien skontaktować się niezwłocznie telefonicznie z Centrum Kolagenu i odesłać go przesyłką pocztową na adres na adres wskazany przez konsultanta Biura Obsługi Klienta (BOK). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Uszkodzony produkt zostanie wymieniony na inny lub na życzenie Klienta Centrum Kolagenu zwróci nabywcy równowartość ceny produktu ewentualnie zaoferuje mu inne, dostępne produkty do wyboru.
  2. Jeżeli zamówione produkty kolagenowe uległy uszkodzeniu (mechaniczne, despiralizacja) z winy Klienta Centrum Kolagenu ma prawo odmówić uznania reklamacji. Dodatkowo każdy Klient zostaje dokładnie poinformowany o sposobie używania oraz przechowywania produktów kolagenowych słownie oraz poprzez załączone do każdego opakowania ulotki informacyjne.
  3. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku niezawinionego uszkodzenia towaru przez Klienta Centrum Kolagenu zwróci koszt wysyłki na wskazany przez konsultanta adres w formie uzgodnionej telefonicznie lub poczta elektroniczną.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 30 MAJA 2014

Szczegółowe informacje na temat reklamacji oraz odstąpienia od umowy znajdują się w dziale REGULAMIN

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl